نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

امید و آرزوی مامانی و بابایی

دومين سفر به مشهد

1391/4/26 11:42
نویسنده : مامان ریحانه
1,379 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزيزم رفتنمون به مشهد خيلي يه دفعه اي شد  البته خيلي وقت بود قصد داشتيم بريم اما نميشد تا اينكه فهميديم خاله فرزانه و خاله زهرا دارن ميرن ما هم شارژ شديم و رفتيم البته با هم نه خاله فرزانه از كرمان اومد خاله زهرا يك روز جلوتر حركت كرد و ما هم جدا رفتيم

نيايش در حال رفتن به مشهد بيشتر طول راه رو خواب بوديماچقلب

 

خواب آلود مامان

 

ماماني اگه باليوان بهت آب بدم كه تمام لباست رو پر از آب ميكني چون حتما بايد خودت بخوريمژه شيشه هم كه دوست نداري مك بزني ميكشي به دندونت تا آب بخوري

آب خودن ني نيم

اول رفتيم خونه بابابزرگ (بابا بابايي)شب هم رفتيم خونه عمو ميلاد عمه ياسمين و عمه سميه خيلي دوستت دارند. هفت ماه اول تولدت عمه سميه خيلي به مامان كمك كرد كه ازت نگهداري كنم از عيد ديگه نديده بودت خيلي دلش برات تنگ شده بود وقتي بهش ميگفتي (عما) كلي كيف ميكرد قلب

ديگه همه فهميده بودند كه تا آهنگ بزارند دختر من حركات موزون انجام ميده از چپ و راست شب و روز بايد ميرقصيدي خيلي بهت خوش گذشت

 فقط يه چيز منو خيلي ناراحت كرد ناراحتاونم اين بود كه تو حرم همش خواب بودي و مامان حتي يه دفعه بيدارت هم كردم ولي باز خوابيديخواب

ديدن دوست مامان و دختر هاي نازش رفتيم كيميا از شما يه هفته بزرگتره حيف كه دوربين رو توماشين عمو جا گذاشتيم و ازش عكس ندارم

عمو ميلاد ما رو برد اخلمد كه يه جاي تفريحيه نزديك چنارانه اونجا هم هوا خيلي خوب بود و عزيز دلم هم كلي آب بازي كرد البته براي ما كه دور تا دورمون پر از جنگله اينجا ها شايد زياد عجيب نباشه اما خاله فرزانه كه از كرمان اومده بود ميگفت براي كرماني ها اينجا خيلي خوبه

دخترك من در حال آب بازي با عمو ميلادش

 

خيلي خوشحالم

 

عمو نميخوام غرق بشم كمك نگراننگران

 

غرق شدم

يه روز صبح هم اول رفتيم ديدن دوست مامان كه تو ني ني سايت باهاش آشنا شديم و بعضي از لوازم تولد دخترم رو ازشون گرفتيم و دختر نازشون دريا خانم كه يكسال و يك ماهه است رو ديديم و عسلكم هم باهاش كمي بازي كرد

بعد از اونجا هم رفتيم دنبال خاله ها و بعد از كلي گشتن خونه دايي مهرداد(دايي مامان) رو پيدا كرديم و شما هم با صدرا پسر دايي مامان كه خيلي دوستت داره بازي كردي

آخ بگردم درو سر دختر خجالتيم  اول كه جايي جديدي ميريم تا شناسايي نكني تكون نميخوريچشمک

خجالتي

چقدر تو زشتي خنده

 

عروسك زشت

 

فداي او گفتنت بشم ماماني تو مال مني

بعد هم دوباره همه خونه بابابزرگ جمع شديم و اونجا هم كلي بازي با عمو و عمه ها شب خوبي رو گذروندي و كادو دندون در آوردنت رو از اونها گرفتي الهي مامان فداي(( د)) گفتنت بره كه با اين شيرين كاريهات خودت جاتو همه جا باز ميكني

نيايش با عمه ياسمينش

عمه

وفتي بغل عمه و خاله و شو هر خاله ها ميري همچين سفت همه رو بغل ميكني سرت رو روي شونشون ميزاري كه من حسوديم ميشه.  شوخي ميكنم عزيزم دوست دارم با همه مهربون باشي

راستي عمو ميلاد و زنعمو الهام دارن يه پسر عمو ناز برات ميارن كه همبازي دخترم باشه چيزي به به دنيا اومدنش نمونده اميدوارم به سلامت به دنيا بياد و زير سايه پدر و مادر شاد و خوشخال باشه

فردا هم به اتفاق خاله ها و شو هر خاله هاي مهربون برگشتيم خونه  

در راه برگشت

اصلا قبول نداري كمر بندت رو ببندي يا حداقل بايد يه دستت بيرون باشه

 

ميخورمممممممت

ميخورمت

اينم سفرنامه دومين سفر مشهد دخترك نازنينم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

amirmahdi
27 تیر 91 3:06
ریحانه جون امیر منو خیلی اذیت کرد تا به اینجا رسید از ماجرای راه رفتنش گرفته تا تب های گاه و بیگاه و ده روز بستری شدنش قبلش هم که تهدید به سقط بودم همه فکر کردیم بچه فلج است خدای ناکرده .بهش خیلی وابسته ام دست خودم نیست وجودش به من انگیزه زندگی میده از فرزانه بپرس بهت میگه چقدر براش سختی کشیدم


واقعا فرزانه بهم گفته چقدر همربوني و چقدر به پسر گلت وابسته اي حق داري منم سر به دنيا اومدن نيايش خيلي سختي كشيدم خدا رو شكر كه الان هر دو سالم و سلامت اند
پریسا
28 تیر 91 14:02
بخورمت کپل خوابالو


مامان امیر مهدی
28 تیر 91 14:36
ریحانه جون امیدوارم شما سه نفر هم همیشه شاد و خوشبخت باشید و لحظه لحظه های زندگی تان سرشار از شادی و عطر یاس


ممنوم سوده جون خيلي به ما لطف داريد عزيزم
amirmahdi
31 تیر 91 12:52
سلام گلم امیدوارم همیشه سلامت باشی عزیزم
مامان امیر مهدی
1 مرداد 91 13:51
سلام ریحانه جون خسته نباشی طاعات و عبادات قبول التماس دعا عزیزم گل دخمل رو ببوس



سوده جون ممنونم كه بما سر ميزني روزه و نماز شما خواهر خوبم هم قبول باشه
مامان امیر مهدی
1 مرداد 91 17:29
خدایا!گفتم خسته ام،گفتی: لاتقنطوا من رحمه الله ،گفتم:تنها مانده ام،گفتی :نحن اقرب الیه من حبل الورید،گفتم :فراموشم نکن،گفتی: فاذکرونی اذکرکم .گفتم راه چیست؟گفتی:انا هدینا کم سبیل اما شکورا و اما کفورا. گفتم راه نجات چیست/گفتی رمضان آمده است. رسول اکرم فرمودند این ماه را رمضان نامیدند چون گناهان را می سوزاند(رمضان یرمض الذنوب) حلول این ماه مبارک بر شما تهنیت باد/ التماس دعا
مامان امیر مهدی
3 مرداد 91 22:01
دوستت دارم ریحانه جون انشاالله همیشه شاد و خوشبخت باشی عزیزم فرزانه هم مثل خودت خیلی گله منم میبوسمت عزیزم
مامان فاطیما
8 مرداد 91 23:22
سلام نماز روزه هاتون قبول باشه
با تاخیر زیارتتون هم قبول باشه واقعا خوشا به سعادتتون من که 2 سال نرفتم دلم پر می زنه
انشاا... همیشه به سفر و خوشی ببوس نیایش نازنینو


ممنونم عزيزم انشالله بزودي امام رضا شما رو هم مي طلبه
مامان امیر مهدی
9 مرداد 91 0:23
ریحانه جون منم از خدا میخوام که لحظه لحظه های زندگیتون سرشار از شادی باشه و به تمام ارزوهایتان برسید و همیشه چتر پر مهر خدا بالای سرتان باشه برایم خیلی دعا کنید
مامان مهسا
11 مرداد 91 15:34
خاله جونی دخملت خیلی بامزه است میشه از شنبه تادوشنبه بیای وبلاگم وتو مسابقه بهم رای بدی؟؟؟؟
مهسا
15 مرداد 91 1:35
زیارت قبول/همیشه به سفرای خوب خوب ریحانه جون من منتظر عکساتباشم؟ لطفا یه سر بیا کلوپ
مامان امیر مهدی(سوده)
16 مرداد 91 15:35
سلام خوبی ریحانه جون؟کجایی دلم برات تنگ شده
❤مامان آزی❤
18 مرداد 91 10:58
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان علی کوچولو
21 مرداد 91 10:04
ایاشلا خدا دختر گلت رو واست حفظ کنه.امیدوارم مثل خودت مهربون باشه.
در ضمن منم مشهدی هستم هااااا.
زیارت قبول


واي ما يه دوست ديگه مشهد پيدا كرديم هورااااااااا