نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

امید و آرزوی مامانی و بابایی

روزهای سخت

1391/9/18 13:04
نویسنده : مامان ریحانه
259 بازدید
اشتراک گذاری

این رو زها واقعا سخت بود مامان امتحانات میان ترمش شروع شده و دخترم هم تقریبا از اول پاییز مریضه و دل بابایی و مامانی رو خیلی سوزونده الهی مامان برات بمیره اول پاییز سرما خوردی ولی خفیف بود بعد از اون حساسیت به چه خوراکی بود شک دارم ولی فکر کنم روز قبلش با حلما خیلی شکلات خوردی و فرداش تمام بدنت قرمز شد از اون موقع در تحریم شکلات هستی و خدا رو شکر دیگه برات این مشکل پیش نیومده 

من هم که بد جور درگیر دانشگاه و سر کار و خونه داری شدم و واقعا خسته ام

بعد از چند روز دوباره مریض شدی تب شدید و بی حالی مامانی فدات بشه دو تا آمپول زدی فرداش دیگه هیچ خبری نبود

و این چند روز بعد از عاشورا که از مسافرت بر گشتیم هم دوباره سرما خوردی اما این دفعه با یه ویروس بد بابایی اول هفته رفت ماموریت و منو و تو رفتیم خونه بابا بزرگ موندیم چند بار بردمت دکتر چون به دارو ها هم حساسیت نشون دادی و بالا میاوردی دکتر بهم گفته بود که با این ویروسی که اومده دیر خوب میشی و اسهال و استفراغ هم میگیری که متاسفانه چند روز پیش بینی دکتر درست دراومده و حسابی لاغر شدی

با کمک بابا با هزار ترفند بهت غذا میدیم تا امروز که خوب نشدی اما خیلی بهتری ان شالله زودتر خوب بشی وقتی مریض میشی کلا قاطی میکنم حالم خوب نیست و استرس تمام وجودم رو میگیره و هر کس از قیافم میفهمه حالم رو دل شکسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیر مهدی (سوده)
19 آذر 91 18:06
بمیرم الهی من همیشه حاتو از فرزانه میپرسم عزیزم امیر هم همین ویروسو گرفت انشاالله زودتر خوب میشه امیر لارنژیت شد دکتر گفت بخور سرد بده و شربت ابلیمو وعسل که معجزه کرد شلغم خوب بشور تو اب بپز ابی که توش شلغم پختی به زور یک کم بده بخوره فوق العاده خوبه برای اسهال هم انار بده شکمش سفت میشه مخصوصا جوشانده پوسته های سفیدش .من از همه شون معجزه دیدم خیلی فایده داره.توی یک شلغم کمی خالی کن شکر بریز توش درشو بذار تو بعد بذار تو یخچال توش اب میتدازه ابشو بده بخوره دیفن هیدرامین هم برای تهوع و استفراغ خوبه مرتب مایعات شیرین بده بخوره .امیر هم شکلات دوست داره و شکلات کاکایویی الرژی زاست کمتر بخورن بهتره اما مگه حریفشون میشی؟!


ممنونم عزیزم لطف داری بعضی از کارهایی که شما گفتید رو انجام دادم بقیه هم یادم میمونه حتما ممنون
خاله فرزانه
20 آذر 91 23:42
الهی خاله فرزانه فداش بشه عکس جدید هم که ازت نمیذاره مامانی! خوب میشی خاله جونم تا مامان و مامان بزرگ هستن تو خوب میشی نیایش اودولوی من
مامان امیر مهدی (سوده)
25 آذر 91 19:17
ممنون از محبتت عزیزم خیلی دوستت دارم