نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

امید و آرزوی مامانی و بابایی

جشن دندوني عسلكم

1391/4/24 11:53
نویسنده : مامان ریحانه
2,765 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره يه جشن دوندوني كوچيك واسه در اومدن مرواريداي خوشگل عزيز دلم گرفتيمتشویقتشویق همه چيز خيلي خوب بود خدا رو شكر شما هم خيلي اذيت نشدي ولي نمي تونم بگم كه خيلي بهت خوش گذشت شديدا ،شديدا به من وابسته شدي گریهو بيشتر به اين دليل اذيت ميشي ولي وقتي كلي بچه دور و برت ديدي خيلي خوشحال شدي آخه عاشق بچه ها هستي چه بزرگ باشن يا از خودت كوچيك تر

از آش دندونيت هم خيلي خوشت اومد و كلي آش خوردي خوشمزهموقع تزيين خونه هم براي اولين بار توي عمرت بادكنك تركوندي تعجبو اوليشو حسابي ترسيدي تعجبالهي مامان فدات بشم كه وقتي ميترسيدي ميپري هوا ولي گريه نمي كني

اواسط جشنت هم يك ساعتي وسط اون همه سر و صدا و شلوغي خوابيديخوابخواب

اينم چند تا عكس از دندوني دخترك مامان

 

با تاج دندوني

 

 

 

ريسه دندون

از تزيينات عكس خوبي ندارم

گيفتها

اين هم كيفتهاي يادگاري كه توش پاستيل دندون و تافي روكش دار داشت

 

كيك دندون

اينم كيك دندوني دخترم

 

دسر ها

اين هم دسر هايي كه خاله فرزانه فرصت كرد ازش عكس بگيره قبل از خوردن

 

نيايش و دوستان

نيايش همراه علي ،حلما و فرناز مازيار هم كه فقط تفنگش معلومه

 

 

و در آخر دختر مامانماچماچ

بايد از مامان بزرگ و خاله ها خيلي تشكر كنم كه اگه اونها نبودند من نمي تونستم هيچ كاري بكنم مامان بزرگ رو واقعا خسته كرديم ماماني تو عزيز دلي و خيلي مهربون فرشته هر كاري كنيم نمي تونيم زحماتت رو جبران كنيم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

amirmahdi
24 تیر 91 22:56
جشن دندونیت مبارک شاهزاده خانم مامان ریحانه گل ادرس وبلاگ جدید من:soodehb.niniweblog.comخیلی دوستت دارم ریحانه جون دخمل گلتو ببوس


ممنونم بابت اينكه هميشه به ما سر ميزني و البته آدرس
amirmahdi
25 تیر 91 10:47
سلام نیایش گل و مامان ریحانه عزیزم دوستتون دارم خیلی زیاد یک باغ گل تقدیم قلب مهربونتون


ما هم خيلي شما رو دوست داريم خيلي زياااااااااااد
amirmahdi
26 تیر 91 8:19
نخیرررررر قبول نیست!پس من چیییییی؟منم کیک میخواممممممممم!


بخدا سوده جون كاشكي بودي جاتون خيلي خالي بود

پریسا
28 تیر 91 14:00
عزیزم دندون های کوچولوت مبارک باشه . ایشالله که همیشه توی جشن و شادی باشی .
مامانی هم خیلی واست زحمت کشیده .دستش درد نکنه


پريسا جون به وبلاگ نيايش خوش اومدي لطف داريد