نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

امید و آرزوی مامانی و بابایی

چيزي به تولد گلم نمونده

1391/5/21 12:26
نویسنده : مامان ریحانه
729 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان ١٠ روزه دیگه به تولدت باقی مونده یاد پارسال این روزها و شبها منو به یه دنیای دیگه میبره چقدر زود گذشت انگار واقعا دیروز بود شبها راحت نمیتونستم بخوابم

 هر چند دختر گلم تو تمام بارداری مامان اصلا اذیت نشد سر حال سر حال بودم اما خوب اواخر یکم کمر درد طبیعی هست

بگذریم:

 به خدا نمی دونم چطور بگم واقعا نفهمیدم کی گذشت عزیز دل مادر تو کی یکساله شدی یاد روزهایی که تو دل مامان بودی منو به سر شوق میاره یاد لحظه قشنگ به دنیا اومدنت یاد روزها ی اول و ماههای اول .............چی بگم لحظهای که اولین بار نگاهم کردی اولین کلمه ای که گفتی اولین بار که غلطیدی نشستی سینه خیز رفتی وقتي چهار دست و پا رفتي من وخاله چه جيغ و دادي كرديم چه لحظاتي چه روزهايي ديشب با خودم فكر ميكردم اگه دوباره برگردم به اون روزها چيكار ميكنم ..........ديگه نمي زارم گريه كني دل مامان پرپر ميشه وقتي اشكتو ميبينه دل شکسته

حالا بلند میشی و کلی ذوق میکنی دیروز دو قدم به سمت مامان اومدی و من از خوشحالی جیغ زدم و گلم با تعجب به مامانش نگاه میکردتعجب

اينها هم عكس چند روز پيش دختري مامان در حال تلاش براي راه رفتن

 

تسليم

 

خسته شدم مامان ماچماچماچ

خسته شدم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیر مهدی(سوده)
19 مرداد 91 10:59
امشب رحمت دوست جاریست مانند رود نه مانند باران اگر دلتان لرزید بغضتان ترکید التماس دعای فراوان.
مامان امیر مهدی(سوده)
19 مرداد 91 11:00
دخمل مامانی انشاالله صد و بیست ساله بشی تولدت هم پیشاپیش مبارک
مامان ضحی(نی نی گل)
20 مرداد 91 9:09
الهی جیگراینو من درسته بخورم....چقدرعقب بودم از وب عزیزم......ایشالله که همیشه سالم باشی....دندوناتم مبارک عزیزم...
راستی زیارتم قبول
مامان نیایش غصه نخور خوابش تو حرم احتمالا واسه آرامشی است که اونجاحکمفرماست......


ممنونم كه به ما سر زدي عزيزم
مامان علی کوچولو
21 مرداد 91 10:05
پیشاپیش تولدت مبارک


ممنونم دوست خوبم
مامان امیر مهدی(سوده)
22 مرداد 91 1:06
سلام ریحانه جون امیر تو مسابقه نی نی خواب الود شرکت کرده از شنبه اینده رای گیری شروع میشه تا دوشنبه میری به این ادرس بهش رای بدی عکس شماره 11 به ادرhttp://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.phpس زیر


حتما به امیر مهدی رای ندم پس چیکار کنم