نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

امید و آرزوی مامانی و بابایی

گلم 14 ماهه شد

1391/8/14 10:25
نویسنده : مامان ریحانه
409 بازدید
اشتراک گذاری

گل نازنینم ١٤ ماهگیت مبارک عزیز دل مادر niniweblog.com

١٤ ماه از بودن در کنار عزیزترینمون میگذره خدایا شکرت هزاران بار شکر زبونم قادربه گفتن احساسم نیست عاشقانه دوستت دارم بهترینم اینقدر این روزها شیرین تر شدی که فقط خدا حالم رو میدونه

دیگه هر چی بگم به خوبی منظورم رو میفهمی به قول بابا بزرگ سنگ صبورم میشی

سنگ صبورم دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان امیر مهدی (سوده)
6 آبان 91 1:06
خاک عرفات را اب زمزم را کوه حرا را جرات ابراهیم را طاقت اسماعیل را وصال معشوق را صاحب کعبه نصیبتان کند. عیدتان مبارک.
مامان امیر مهدی (سوده)
7 آبان 91 15:29
ریحانه جون خوبی کجایی عزیزم دلم تنگ شده برات .نیایش گلو ببوس.


اتفاقا دیروز اومدم وبلاگتون ولی فرصت نکردم تو وب نیایش چیزی بنویسم شما هم امیر مهدی گل رو ببوس
مامان امیر مهدی (سوده)
7 آبان 91 20:08
ریحانه جون این روزها هوای دلم ابریست دلم تنگه تنگ.خیلی دعام کن عزیزم که سخت محتاج دعا هستم.


چراااااااااا خدا نکنه سوده جون مهربونم حتما برات دعا میکنم همیشه به یادت هستم
مامان امیر مهدی (سوده)
7 آبان 91 20:15
ریحانه جان من نمیتونم رنگی بنویسم یا فونت رو بزرگ کنم چرا؟ان قسمت بالایی ارسال مطلب که نوشته سایز قلم و رنگو هر چی تغییر میدم باز هم خطم ریز و مشکیست.ریحانه جان من ازت ممنونم که انقدر کمک کردی تا برا پسرم وبلاگ درست کنم من واقعا دوستت دارم همیشه به فرزانه گفتم که چقدر دوستت دارم با اینکه ما هنوز همدیگه رو ندیده بودیم تو بهم کمک کردی با زحمت از وقت ارزشمندت مایه گذاشتی و اگه راهنماییم نکرده بودی و مطالبمو نبرده بودی تو نینی وبلاگ الان که پارسفا بسته شده الان وب منم از بین رفته بود خیلی گلی ریحانه خیلی گلی امیدوارم همیشه تو زندگیت خوشبخت باشی و لحظه ای احساس ناراحتی نکنی عزیزم .فرزانه رو هم دوست دارم اما تو رو بیشتر دوست دارم اکه بهش بگی منو میکشه مطمینم!
مامان امیر مهدی (سوده)
9 آبان 91 9:01
ریحانه جون دعاش کن خدای ناکرده دیالیزی نشه طفلک روحیه نداره.


انشالله به حق این روزها به حق علی
مامان امیر مهدی (سوده)
9 آبان 91 15:29
عزیزم تو وبلاگ امیر طلا گوشه وبلاگ تو قسمت لینکها نی نی شکلک و شکلک های اروین ادرسشون هست لینکشون کن شکلک های متنوعی دارن برای مناسبتهای مختلف منتها نباید از شکلک ها و اپلود عکسها با هم استفاده کنی من همیشه عکسهای امیر گلمو در قسمت ادامه مطلب میذارم تا با شکلکها و اپلود عکس تو یک صفحه نباشه نینی وبلاگ هم دستورش همینه که اگر خواستید از زیبا کننده وب استفاده کنید با اپلود عکس با هم نباشه.نمیدونم خوب توضیح دادم یا نه عزیزم .ریحانه جون اون قسمت که خاکستری نوشتی سنگ صبور چجوری نوشتی؟
مامان امیر مهدی (سوده)
10 آبان 91 9:55
یک دنیا بوس با طعم شکلات گلاسه که عاشقشم تقدیم شما.بههههه چه بوس خوشمزه ای تا بستنیش اب نشده بگیریدششش:بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مرسییییییییییییی بوس شکلاتی

مامان امیر مهدی (سوده)
10 آبان 91 11:55
ریحانه جان فقط نباید شکلک ها و عکسهات تو یک صفحه باشند عکسهاتو همیشه بذار ادامه مطلب نی نی وبلاگ هم همیشه همینومیگه کنار وبلاگ من پر است از ادرس زیبا کننده وبلاگ عزیزم
مامان مهرزاد جان
10 آبان 91 13:53
سلام خوبید؟ من تو وب اصلی مهرزاد جان که میهن بلاگ تایپ میکنم رنگی هم میشه بعد از اونجا میکشم میارمش تو این وب به خاطر همین رنگی میشه ، این هم از محسنات نی نی وبلاگه چه میشه کرد



ممنونم که جواب سوالم رو دادید
سپیده
13 آبان 91 20:13
سلام خانمی. خواهش می کنم. ماشالله 14 ماهه شدی. عجیجم. خانمی دوست داشتید تو مسابقه شماره 5 شرکت کنید. http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان امیر مهدی (سوده)
20 آبان 91 13:12
واییی الهی بمیرم نیایش گل چطوره ؟بلا به دور عزیزم انشاالله بهتر باشی گلم ریحانه جان ای پی یعنی چی؟


اس میکنم براتون
مامان امیر مهدی (سوده)
23 آبان 91 14:15
واییییی ریحانه جون پس مطلب جدید چی عزیزم !دلم تنگ شده برای کارها و عکس های دخمل گلت.بنویس عزیزم.