نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

امید و آرزوی مامانی و بابایی

گلچین پنج و شش ماهگی نانازم

1391/10/7 12:35
نویسنده : مامان ریحانه
341 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم زندگیمونو با وجودت زیبا کردی این عکسها رو با عشق ازت گرفتم بسیار دوستشون دارم و میدونم رفیق روزهایی میشه که دیگه پیر شدم عاشششششششقتم بی نهایت

 مامانی هنر به خرج داده دخترم هم همکاری کرده

 وااااااای هاپو نگیردت

 

 قربونت برم که همه چیز رو میبردی تو دهن کوچولوت

 

 فدای ژستات بشم گلم

روزهای اولی هست که سوار روروئک شدی

 عکسهای جیگررررررررررررم در ادامه مطلب

 

 

 این خنده های مخصوص 6 ماهگیته

 

تازه میتونستی خوب بشینی  

 اولین کتابی که تو زندگیت پاره اش کردی

 

 

 

 این هم تنها آبنباتی که بعد از کلی گریه برات باز کردم و خیلی هم پشیمون شدم

 

 

 

 

 نخودی مامان بخورمت با اون نگاه کردنت

 

 

 اولین بار که نشستی

 

 

 

 

 

 

 به این عروسکت که عمه فرشته (عمه مامان) برات فرستاد خیلی علاقه داشتی و داری

 

 دوسسسسسسستت داریم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیر مهدی (سوده)
7 دی 91 15:56
وایییی چه فکر جالبی عاشق عکسهاش شدم خدا برات نگهش داره ریحانه جون.مگه هنوز دانشگاه میری عزیزم؟چقدر با بچه سخته .انشاالله موفق باشی گلم .نیایش خوشگلو از طرف من یک بوس گنده و ابدار بکن.


ممنون سوده جون چند ترم مرخصی بودم بله سخته مخصوصا با نیایش که خیلی وابسته است شما هم موفق باشید
خاله فرزانه
17 دی 91 21:58
وااااااای قشنگترین عکسهاش همین 6 ماهگیه
همه شون قشنگنها ولی اینا معرکه ان

شیرین شده قد آبنبات
عکساش جدید بود من ندیده بودمممممممممممممم


مامان یلدا و سروش
19 دی 91 13:24
خدا حفظش کنه. به به چه مامان هنرمندی داری این دخملی.


ممنونم یلدا جون