نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

امید و آرزوی مامانی و بابایی

گلچین چهار ماهگی گلکم

1391/10/7 12:41
نویسنده : مامان ریحانه
605 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان قربونت بره عکسهاتو که میبینم یاد روزهای خوشگلی میافتم که با هم داشتیم ماچ

 

عشششششقم

 

ادامه عکسهای چهار ماهگی در ادامه مطلب

از اول هم خیلی به توپ علاقه داشتی توپ جز اولین کلماتی بود که ادا کردی (پوپ)

اینجا بغل عمه سمیه نشستی و باز هم توپ به دست البته با کمک عمه هنوز خوب نمیتونستی چیزی رو دستت بگیری

قصد نشستن داری دیگه گلم

سیب جز میوه های مورد علاقت بود

یه مدل لالا

اینم یه مدل لالا

 

 

این عروسکتو خیلی دوست داشتی و داری قلبودسته کلیدت رو اما الان تحویلش نمیگیری زیادابرو

قربونت برم پتو رو تا بالای سرت تکون میدادیم کلی میخندیدیخنده

اینجا هم بابایی داره پتو رو برات تکون میده اون قدر دست و پا زدی که ...

 

تازه با کمک عمه میخوایی بشینی

بزودی با عکسها بر میگردم بای بایماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

منا مامان سودا
4 دی 91 19:08
سلام ميشه فايل پرينت تاج براي تولد كوچولوتونو براي من بفرستيد آخه تولد دختر منم نزديكه
اينم ميلم mona_ghafari2010@yahoo.com


ببخشید پیغامتونو دیر دیدم میل میزنم بهتون
فهیمه مامان سینا
6 دی 91 12:28
ماشاالله به دخمل نازتون
خانومی شما کارتهای صد آفرینو گرفتین؟؟اگه آره چه طور بوده خوبه ؟؟مثل بن بن بنه یا تراشه...
ممنون میشم جواب بدید تو وبم








فهیمه جان وبتون برای من باز نمیشه بله صد آفرین گرفتم چون فکر کردم کار کردن با این کارتها برای دختر من راحتتر از تراشه باشه چون تو 13 ماهگی براش گرفتم شاید بعد براش تراشه هم بگیرم ولی این کارتها هم خیلی خوب بود دخترم بهش علاقه نشون میده ولی اصلا بهش سخت نمیگیرم از کارتهای ساده تر براش شروع کردم موفق باشید
خاله فرزانه
17 دی 91 22:04
عکس اولی آدمو دیونه میکنه یه جورایی باهاش ارتباط برقرار میکنی
انقد تو رو دوس دارم که هیچ کسی کسی رو اینجوری دوس نداره

باشه باشه منتظر عکسهای جدیدتون هستیم


ما هم دوست داریم خاله منتظریم عید بشه بیای پیشمون