نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

امید و آرزوی مامانی و بابایی

گلچین هفت و هشت ماهگی غنچه مامان

1391/10/19 13:34
نویسنده : مامان ریحانه
373 بازدید
اشتراک گذاری

عکسهای این ماهت هم کیفیت خوبی نداره چون از روی فیلم برات گرفتم باید مامان رو ببخشی عزیز دلم

قربونت برم خیلی دوست داشتم از این ژستت عکس بگیرم که بالاخره موفق شدم

 

قربون اون خنده هات برم که الان دیگه مدل خندیدنت هم عوض شده

 

 

ادامه عکسها در ادامه مطلب

 

 

ماچماچماچماچماچماچماچ

 

در حال دیدن تلویزیون البته مااااااااااااااات

راحت بخوام گلم آرزوم آرامش توئه

 

 

 

 

اولین باری که مامان برده بودت شهر بازی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فرزانه
20 دی 91 18:17
به خدا سیبیه که از وسط با باباش نصف شده
کاش میشد فیلم ازش بذاری که من ندیده ام
ببوس دختر گلتو که من دوسش دارم هااااااااااااااا


مامان امیر مهدی (سوده)
24 دی 91 15:17
فرزانه! بی معرفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت!به وب امیر هم بیاااااااااااااااااااا.(این جمله با کمی حسودی نوشته شد!!!!!)
فرزانه
5 بهمن 91 21:36
اون عکسش که داره داد میزنه قنج کرده نمیدونم خییییییلی باهاله دوس دارم دستمو تو مانیتور کنم بیارمش تو بغلم از خاطراتش نمینویسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟