نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

امید و آرزوی مامانی و بابایی

گلچین یازده و دوازده ماهگی (تولدت مبارک)

1391/10/19 14:16
نویسنده : مامان ریحانه
916 بازدید
اشتراک گذاری

این هم سری آخر عکسها تا یکسالگی

 

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

اولین لباسهایی که مامان برات از دوستهای نی نی سایتیش خریده

 

عاشق رو شن و خاموش کردن لامپها هستی

 

وقتی میگفتم عروسکت رو بغل کن محکم بغل میکردی

 

 

نماز میخونی گل مامان

 

 

 

 

 

 

 

 

من عاشق اینم که وقتی خوابی ازت عکس بگیرم

 

اینجا هم دخترم با کارتهاش در حال تمرینه

 

این هم پایان عکسهات تا یکسالگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوثری
19 دی 91 14:16
با سلام باطراحی تقویم92 کودک و طراحی تم های جشن درخدمت شما هستیم انواع طرح های تقویم جدید و زیبا با قیمت مناسب http://temparti.blogfa.com/
مامان امیر مهدی (سوده)
24 دی 91 15:15
سلام ریحانه جون خوبی گلم؟چرا یک تکه از قسمتی رو که درباره وبلاگ نیایش توضیح داده بودی رو حذف کردی؟من عاشق همون قسمتش بودم چون به نظرم با عشق و از ته قلب نوشته شده بود عزیزم .نیایش گلو ببوس .


سوده جونم نظر شو شو بود ما هم گفتیم چشم حتمامیگم نظر شما رو هم بخونه
مامان امیر مهدی (سوده)
9 بهمن 91 13:19
سلام گلم میخواستم بپرسم هزینه ات برای چاپ و طراحی تولد نیایش جان چقدر شد عزیزم.


سوده جون چاپ همه چیز در حدود 100 یا کمی بیشتر هزینه طراحی زیاد نبود
مامان کورش
12 بهمن 91 2:25
سلام ریحانه جون ممنون از اطلاعاتی که بهم دادی منم شما لینک کردم . نیایش جون ببوسسسسسسسسسسسسسس


خواهش میکنم عزیزم باعث افتخاره
مامان امیر مهدی (سوده)
12 اسفند 91 11:26
کجایییییییییییییی عزیزممممممممممممم؟دلم تنگ شده برات.

ممنون سوده جونم این روزها سرم خیییییییلی شلوغه ممنون که به یادم بودی بووووووووووووس