نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

امید و آرزوی مامانی و بابایی

روز مادر

1392/2/11 10:03
نویسنده : مامان ریحانه
241 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز توست ای مهربانترین فرشته خدا بگو چگونه تو را در قاب دفترم توصیف کنم صبر و مهربانیت را چطور در ابعاد کوچک ذهنم جا دهم؟

مادرم دوستت دارم

دوست دارم با تو در باران قدم بزنم و تو را که به زلالی بارانی در کنارم داشته باشم دوست دارم تو را که سرسبز ترین خاطره ذهنم هستی .

برای همیشه چون ترانه های کودکی ام زمزمه کنم دوستت دارم

مادر

این عکس مورد علاقه من در دوران کودکی بود که امروز پیداش کردم

دختر عزیزم امروز دومین سالی که رسما مادر شدم و تو در کنارمی و من هم یک مادرم بهترین هدیه دنیا رو تو بمن میدی وقتی که میگی مامانی دوشت دایم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرزانه
13 اردیبهشت 92 23:29
مادر ای والاترین نعمت خدا تو از باغ نرگس فریباتری ز لبخند خورشید زیباتری تو ان شعر نابی که حافظ سرود ولی از غزل هم تو گویاتری...
مادر شدن یه نعمتیه که خدا به هرکسی که میده یعنی یه نظر لطفی بهش داشته و برای تو علاوه بر این نعمت از بین فرشته های کوچولوش شیرین ترین و عزیزترین شونو بهت هدیه کرده که باید روزی هزار بار شکرش کنی
قدرشو بدون


ممنونم خاله انشالله یه فرشته کوچولوی شیرین بزودی خداوند به شما هدیه کنه