نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

امید و آرزوی مامانی و بابایی

مامان دوست دارم

1392/1/15 12:56
نویسنده : مامان ریحانه
243 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ١٤ فروردین ٩٢ نیایش من برای اولین بار گفت مامان دوشت دایم و منو دیونه کرد

بهترین دوست دارم دنیا رو تو به من گفتی مامان اشکم سرازیر شده بود غافل گیر شدم  تو هم فهمیدی چقدر کیف میکنم تا شب راه میرفتی و میگفتی مامانی دوست دارم بابایی هم طبق معمول از خود راضیمیگفت بگو بابایی دوست دارم ولی نیایش یه بار میگفت بابایی دوست دارم و باز جمله خوشگلش رو تکرار میکرد و حال بابایی رو میگرفت از خود راضیو مامانی کلی میخندید

  

 

   منو بابایی هم خیییییییلی دوست داریم دختر یکی یه دونه عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بردیا قلقلی فلفلی
17 فروردین 92 8:41
سلام دوستان عزیز
جشنواره نوروزی جشنواره اتلیه سها
لطفا به ادرس لینک شده در همین قسمت رفته و به عکس من رای ٥ امتیازی بدهید . . .
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
ممنون میشم به پسر من رای بدین
بردیا شور گشتی



حتما عزیزم
فرزانه
30 فروردین 92 19:06
سلاااااااااااااااااااااام من اومدم ...
اره منم اونجا بودم و شاهد بلبل زبونی ها و شیرینی هایه نیایش جوجه بودم
ایشالا که نیایش خاله عید 100 سالگیشو ببینه