نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

امید و آرزوی مامانی و بابایی

بابایی روزت مبارک

1392/3/2 12:54
نویسنده : مامان ریحانه
261 بازدید
اشتراک گذاری

 

  پدرم دوستت دارم

 

ای پدر بوی شقایق می دهی                                                     عاشقی را یاد عاشق می دهی
با تو سبزم، من بهارم، ای پدر                                                       هر چه دارم از تو دارم ای پدر 

 

دخترم بابایی عاشقته همیشه داره بتو فکر میکنه ازت میخوام همیشه بهش احترام بذاری و قدر بودن در کنارش رو بدونی امیدوارم با هم مثل دو تا دوست باشید

 

 روز پدر رو به پدر بزرگ خودم که عزیز دلمونه  به بابابزرگهای نیایش که بزرگمونن و خیلی دوستشون داریم و باباجون دخترم و همه باباهای مهربون  تبریک میگم ان شالله سایتون همیشه بالای سرمون باشه

 

 

تقدیم به باباییقلبقلبقلب

 

دختر که باشی میدونی اولین عشق زندگیت پدرته
دختر که باشی میدونی محکم ترین پناه دنیا آغوش گرم پدرته
دختر که باشی میدونی مردانه ترین دستی که میتونی تو دستت بگیری و دیگه از هیچی نترسی دستای گرم و مهربون پدرته
دوست دارم بابایی
روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)