نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

امید و آرزوی مامانی و بابایی

21 ماهگی

1392/3/2 13:39
نویسنده : مامان ریحانه
222 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم شیرینم 21 ماهه که مهمون خونه ما شدی می خوام از شیرین کاریهات بگم از بازیهات از اینکه زندگیمونو پر از رنگ کردی

دیگه تقریبا کامل حرف میزنی ولی هنوز بعضی کلمات ور واضح نمیگی اما مفهوم حرفات کاملا معلومه هر جا بریم حتما سلام میکنی بلند میگی سیام بغل

وقتی چیزی رو که میخوای بهت میدم میگی مسی ممنون  دلم غش واسه حرف زدنتماچ

تازگی یاد گرفتی اگه از کسی ناراحت بشی میگی دوست ندایییییییییم ادب(بی ادب) قهر

عاشق نای کردنی اونم برای بابا بزرگ حتما هم همه باید نگاهت کنند و دست هم بزنند تشویقتشویقتشویق

قایم باشک هم که دیگه نگو هی میری قایم میشی و صدا میزنی من قایم باید بیایم پیدات کنم اینقدر خوشحال میشی که پیدا شدی قربون اون خندهای از ته دلت برم اگه الکی بخوام پیدات نکنم میدوی جلوم میگی من من مخصوصا این بازی رو با حلما و خاله فاطمه دوست داری

اینقدر اسباب بازی داری اما عاشق ظرفهای تو کابینتی مشغول تلفناما مامان بزرگ بهت اجازه میده و شما همه ظرفها رو کف آشپزخونه براش میچینی

 میزها رو  دستمال میکشی جارو برقی کشیدن که نگو گاهی وقتها با هم سر جارو کشیدن دعوامون میشه هی روشن میکنی دوباره خاموش میکنی واااای ابله 

علاقه زیادی به لوازم آرایش داری میگی مامانی کرم   لاک   چش   وقتی هم یه ذره کرم میزنی میگی وااااااااااای ناز مژه

لباسهاتم خودت انتخاب میکنی حالا که دیگه هوا گرم شده باز هم دنبال کت و کلاهتی  گاوچرانمیخوایم بریم بیرون کت و کلاهتو میخوای حتی اگه هوا گرم باشه اوه

عاشق اون مامان جون بابا جون گفتنتم هر چند بیشتر میگی مامان جون چشمک

خلاصه اینقدر خوردنی شدی که میخوام درسته قورتت بدم

چند روز آینده روزهای سختی داریم چون امتحانات مامانی شروع میشه و تو این یه ماه چه بر ما میگذرد خدا میداند بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

asal
2 خرداد 92 16:24
سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارید اگه موافقید تبادل لینک کنیم اگه اشکالی نداره هر وقت اومدید وبم با نظر بگید لینک کردم که منم لینکتون کنم اینم ادرس وب من :www.asaljj.niniweblog.com در مورد کاردستی با وسایل دور ریختنی و ........ و اون جا نظر بدید باشه ؟ و اینم وب بعدی که میتونید باهاش به گیلان سفر کنید اون جا هم نظر یادتون نره اینم ادرسش :www.asalweblog.niniweblog.com . عسل 12 ساله منتظرم هااا

ممنون عسل جون لینک شدید

فرزانه
11 خرداد 92 21:19
سلام چرا دیگه اهنگت نمیخونه؟


مییییییخونه
مامان امیر مهدی (سوده)
19 خرداد 92 17:06
سلام گلم خوبی؟کجایی عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده نیایش گلمو ببوس.دوستتون دارم خیلی زیاد.


ممنون سوده جون خوبم شما هم نبودی امتحاناتم تازه تموم شده امیر مهدی رو ببوس