نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

امید و آرزوی مامانی و بابایی

نیایش در 22 ماهگی

1392/4/13 10:31
نویسنده : مامان ریحانه
347 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم این چند روز خاله فرزانه اینجاست و شما تنها نیستی  کلی خوشحالی صبح که از خواب پا میشی با ذوق میگی "بریم خاله فزانه "

به بهانه خاله کلی گشتی الهی فدات بشم بیشتر روزو تنهایی البته با مامان بزرگی

ما که اینقدر سرگرم زندگی روزمره شدیم زیاد نمیتونیم بیرون یا مسافرت ببریمت حالا با اومدن خاله و شو هر خاله مهربونت یه تنوع حسابی تو روزمرگیت پیدا شده

همه عکسهات رو الان ندارم اما اونهایی که الان همراهمه رو برات ثبت میکنم قلب

روز اول عکسی که خاله ازت گرفته ماشاللله داری مامان دیگه نمیشه ازت یه عکس گرفت خیال باطل

 

نیایش

 

حلما و نیایش

 

نیایش

 

 

نیایش

جنگل به قول دخترم دنگل ماچ

 

نیایش

نیایش با عینک حلماعینک حالا هم میگی مال خودمه متفکر

 

نیایش

منتظر بابا بزرگ و مامان بزرگ و خاله هاش و شوهر خاله هاش

 

نیایش

 

چرا نیومدن سوال

 

نیایش

ادامه دارد......

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرزانه
18 تیر 92 20:45
سلام عجب روزهایی بود من که با نیایش کیف کردم کلی با هم بازی کردیم حتما سراغ منو میگیره هر صبح میاد تو اتاق میبینه خاله فرزانش نیست
منم امروز داشتم عکسایی که گرفته بودم رو نگاه میکردم دوربینم پر بودش از عکسهای نی نی نیایش
تا دوباره بیام حلما و نیایش و امیر علی خاله کلی بزرگ شدن مخصوصا نی نی خاله زهرا
به من که خیلی خوش گذشت