نيايشنيايش، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

امید و آرزوی مامانی و بابایی

عید امسال

1393/2/9 12:14
نویسنده : مامان ریحانه
509 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا امسال اینقدر کم ازت عکس گرفتم همین چند تا رو هم از خاله فرزانه گرفتم تو وبلاگت هم نمیتونم خوب عکس بزارم عکسها نامرتب میشه

اینجا داری از بابابزرگ و بابایی شباش میگیری چون خیییلی خوشگل میرقصیدی  

نیایش

 

اینجا  هم داری شعر میخونی چند تا شعر جدید هم یاد گرفتی و خییییلی هم خوب میخونی

 

نیایش

منو بابایی که کلی از حرکات جدیدت تعجب کرده بودیم رقصیدنت هم عوض شده

نیایش

دختر مودبم عاشقتم

 

نیایش

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

خاله فرزانه
9 اردیبهشت 93 15:21
اینو دیگه باید اعتراف کرد که منم کلی کیف کردم و مونده بودم که چقدر تو این مدت رقصش قشنگ شده بود ماشالا ... فیلمشو نگاه میکنم میگم نیایش جون خاله عروسیش میخواد بترکونه!!!!!!!!!!!!!......... ............ ایشالا با همون کفشهایی که گفتم واسه عروسیت بخری.... شب عروسیت جلوی مامانی و بابایی و بقیه برقصی و ما کیف کنیم ... وای چه شبی بشه عروسی نیایش قرتی و حلما قرتی
مامان ریحانه
پاسخ
دور از چشم باباش خاله
دلبر
16 اردیبهشت 93 17:21
اوووووووف، چه شبیه خالش شده نیایش، یاد نی نی بودنیای خودم افتادم
مامان ریحانه
پاسخ
سلام عزیزم چه خوب که شبیه خالش بشه
مامانی مهربون
20 خرداد 93 15:43
عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه باز به وبلاگم بیا و نظر بده
مامان ریحانه
پاسخ
ممنونم حتما